Wszelkie prawa zastrzeżone BabySteps

Płatność
i wysyłka

Gdzie mogę znaleźć numer konta do przelewu?

W celu uiszczenia opłaty za dokonane zakupy, mają Państwo do wyboru dwie opcje płatności. Wybierając płatność natychmiastową Tpay – panel błyskawicznie przeniesie Państwa na stronę logowania banku, po czym wszelkie dane do przelewu zostaną automatycznie uzupełnione w zleceniu transakcji. Podczas, gdy jednak wolą Państwo dokonać tradycyjnego przelewu, wtedy numer konta zostaje wysłany na adres e-mail, podany podczas rejestracji na stronie BabySteps.

Firma: Apoz Sp. z o.o.

mBank
numer konta: 09 1140 2004 0000 3502 7754 3534

Ile kosztuje wysyłka?

Nasza firma korzysta z usług firmy kurierskiej DPD. Po przedpłacie na konto bankowe, wysyłka wynosi 14,99zł. Podczas płatności przy odbiorze, doliczana jest opłata w wysokości 20zł. Podane koszty dotyczą wysyłek na terenie Polski.

Jak pakujecie produkty?

Produkty BabySteps wyróżniają się na tle innych nie tylko ze względu na wysoką jakość i szczegółową kontrolę jakości. To również wyjątkowa dbałość i precyzja podczas pakowania ich w oryginalne kartony BabySteps. Na każdym z nich znajdują się urzekające szkice, przedstawiające dzieci w towarzystwie bestsellerów firmy. Całość wygląda jak pięknie zapakowany, uroczysty prezent.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, jest możliwy odbiór osobisty w naszej siedzibie. Magazyn oraz punkt odbioru znajduje w Sowlanach, przy ul. Przemysłowa 3, dokładnie w hali D13. Firma czynna jest w godzinach od 8:00-14:00, od poniedziałku do piątku. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny, w celu umówienia spotkania.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Wychodzimy naprzeciw nawet najbardziej wymagającym klientom. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycję. Prosimy więc o kontakt mailowy lub telefoniczny, a z pewnością znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Czy udzielają Państwo gwarancji?

Oczywiście. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi.

Dodatkowo wychodząc na przeciw klientom wszystkie produkty BabySteps objęte są gwarancją. Obejmuje ona rzadko pojawiające się wady produkcyjne, które sprawnie naprawiamy lub wymieniamy produkt na nowy o ile są to wady jawne zauważone w momencie otrzymania paczki, zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
Naturalne zużycie produktu, uszkodzenia mechaniczne, małe różnice w wymiarach lub wady występujące poprzez nieodpowiednie użytkowanie, pranie/konserwację produktu – nie podlegają gwarancji. Gwarancji nie obejmie również produkt zmodyfikowany lub zmieniony konstrukcyjnie we własnym zakresie.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. W celu uniknięcia nieporozumień wynikających z tego tytułu staramy się pokazać w galerii ujęcia produktu w różnym oświetleniu jak i sytuacjach.
Po kontakcie telefonicznym i mailowym, wysyłany jest do Państwa formularz, który po wypełnieniu prosimy dołączyć do wadliwego produktu wraz z oryginałem paragonu.

Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych oraz mailowo informujemy o decyzji i dalszym postępowaniu.

Czy otrzymam dowód zakupu?

Dokonując zakupu w naszym sklepie otrzymują Państwo dołączony paragon. Na życzenie wystawiamy również FV.

Jak zwrócić towar?

Zgodnie z prawem, kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 14dni, nie tyczy się to jednak produktów robionych na zamówienie ( w tym wypadku huśtawek z długością lin, która nie jest w standardzie). W przypadku produktu standardowego prosimy o odesłanie nowego, nienaruszonego towaru, nieposiadającego żadnych śladów użytkowania wraz z paragonem lub FV oraz na adres siedziby firmy. Należy również powiadomić nas drogą mailową lub telefoniczną o planowanym zwrocie, gdyż wymagamy wypełnienia formularza zwrotu, którego wysyłamy na maila. Odsyłany zwrotny/ reklamacyjny produkt należy wcześniej odpowiednio zabezpieczyć. Mile widziane będzie oryginalne opakowanie, folia bąbelkowa i stretch.

Jak wymienić towar?

Towar mogą Państwo wymienić na podobnej zasadach, jakie obowiązują w przypadku zwrotu. Prosimy o wcześniejszą informację dotyczącą chęci wymiany oraz podanie produktu zastępczego. Firma nie pokrywa jednak kosztów wysyłki wymienianych towarów.

Uszkodziłam produkt, czy można go naprawić?

Z faktu iż posiadamy własną szwalnie w Białymstoku oraz grupę wyszkolonych specjalistów, świadczymy również usługi pogwarancyjne lub wynikające z nieodpowiedniego użytkowania produktów. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt, najlepiej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonego produktu, abyśmy mogli wstępnie oszacować koszt serwisu, nim zdecydują się Państwo na naprawę.

Gwarancja
zwroty i wymiany

Produkcja
i zamówienia

Czy mogę dodać jeszcze jeden produkt do zamówienia?

Podczas zakupów na naszej stronie, za przesyłkę płacą Państwo tylko raz. Jeśli jednak chcieliby Państwo dodać coś do zatwierdzonego już zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jeśli przesyłka nie została do Państwa jeszcze nadana, z pewnością dołożymy wszelkich starań, by całość zamówionych produktów dotarła w jednej paczce.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Obecnie czas realizacji zamówień trwa  od 5-10 dni roboczych. Większość produktów tworzonych jest na Państwa zamówienie. Wiemy, jak cenny jest dla Państwa czas. Dlatego nasz zespół z największą starannością uszyje, zapakuje i wyśle wszystkie złożone zamówienia najszybciej, jak tylko to możliwe. Personalizacja produktów, czy zamówienia niestandardowe również mogą wydłużyć czas oczekiwania na wysyłkę. Jeżeli zależy Państwu na konkretnym terminie dostarczenia paczki - prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. W ten sposób najszybciej poinformujemy czy interesujacy produkt jest od ręki lub będziemy w stanie doradzić co kupić z szybszą opcją dostawy. 

Jak sprawdzić status produkcji?

Zależy nam przede wszystkim na dobrym kontakcie z klientem. Jeśli więc pragną Państwo otrzymać informacje o statusie produkcji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, na który z pewnością odpowiemy bez zbędnej zwłoki.

Czy jest możliwa realizacja zamówienia specjalnego?

Jeśli potrzebują Państwo niestandardowego wymiaru produktu lub mają Państwo inne życzenia, zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów. Własna szwalnia daje nam szerokie możliwości, jednak nie wszystkie prośby jesteśmy w stanie zrealizować. Postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie, by w pełni zaspokoić Państwa potrzeby.

Czy produkty BabySteps można zobaczyć na żywo?

Jeśli interesują Państwa konkretne produkty, ale nadal pojawiają się wątpliwości dotyczące na przykład struktury materiału, zapraszamy do odwiedzenia naszej siedziby w Białymstoku. Po wcześniejszym umówieniu spotkania, z chęcią opowiemy Państwu o naszych wyrobach, ich procesie powstawania, a także zaprezentujemy żądane pozycje.