Oczywiście. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi.
Dodatkowo wychodząc na przeciw klientom wszystkie produkty BabySteps objęte są gwarancją. Obejmuje ona rzadko pojawiające się wady produkcyjne, które sprawnie naprawiamy lub wymieniamy produkt na nowy o ile są to wady jawne zauważone w momencie otrzymania paczki, zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
Naturalne zużycie produktu, uszkodzenia mechaniczne, małe różnice w wymiarach lub wady występujące poprzez nieodpowiednie użytkowanie, pranie/konserwację produktu – nie podlegają gwarancji. Gwarancji nie obejmie również produkt zmodyfikowany lub zmieniony konstrukcyjnie we własnym zakresie.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. W celu uniknięcia nieporozumień wynikających z tego tytułu staramy się pokazać w galerii ujęcia produktu w różnym oświetleniu jak i sytuacjach.
Po kontakcie telefonicznym i mailowym, wysyłany jest do Państwa formularz, który po wypełnieniu prosimy dołączyć do wadliwego produktu wraz z oryginałem paragonu.
Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych oraz mailowo informujemy o decyzji i dalszym postępowaniu.